З досвіду роботи

Загальні відомості

Освіта: ВДУ ім. Лесі Українки, спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання, 1997 рік.
Спеціальність: вчитель початкових класів.
Категорія: вища.
Стаж роботи: 16 років.
Курси підвищення кваліфікації: 2009 рік

Моя педагогічна філософія

  • Розвивати, навчати, виховувати одночасно.
  • Максимально враховувати індивідуальні здібності учня.
  • Створювати позитивний мікроклімат.
  • Всебічно розвивати творчі здібності дітей.
  • Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни.

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Проблема, над якою працюю:

Формування творчих здібностей на уроках читання шляхом застосування інтерактивних методів
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними, дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує учнів. 


Опис досвіду роботи

Диференційований підхід до навчання на уроках української мови та математики

Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:
  • Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу.
  • Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого.
  • Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації.
  • Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.
Моя презентація-потрфоліо