Загальні відомості
Освіта:
ВДУ ім. Лесі Українки,
спеціальність – педагогіка і методика початкового навчання, 1997 рік.
Спеціальність:
вчитель початкових класів.
Категорія: вища.
Стаж
роботи: 16 років.
Курси
підвищення кваліфікації:
2009 рік
Моя педагогічна філософія
- Розвивати, навчати, виховувати одночасно.
- Максимально враховувати індивідуальні здібності учня.
- Створювати позитивний мікроклімат.
- Всебічно розвивати творчі здібності дітей.
- Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни.
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Проблема, над якою працюю:
“Формування творчих здібностей на уроках читання шляхом застосування інтерактивних методів”
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними, дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує учнів.
Опис досвіду роботи
Диференційований підхід до навчання на уроках української мови та математики
Застосування інтерактивних технологій у
навчанні дає змогу учням:
- Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу.
- Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого.
- Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації.
- Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.